cikgu harlina tersayang

Author: sc4ab // Category:

cikgu selalu amik berat masalah kami...

cikgu alwayz tolong kami

dan...
wat kami tersenyum...(^___^)
kami harap,cikgu pon sentiasa senyum mcm ni...



SAYANG CIKGU HARLINA!!
SELAMAT HARI IBU...
SELAMAT HARI GURU..
cikgu....



maafkan kesalahan kami...
ILMUmu CAHAYA kami
SENYUMANmu PENAWAR hati
KATAmu SEMANGAT kami
MARKAHku....
erm....
kayalah tabung klas ini...
hahaha

apa2 pon..
KAMI SAYANG CIKGU
terima kasih atas
>>ilmu
>>kata2 semangat
>>senyumanmu
TERIMA KASIH cikgu!!

9 Responses to "cikgu harlina tersayang"

alBiruni93 Says :
June 9, 2009 at 3:50 PM

trima kasih ckgu...
ckgu mmg baik...
snyum sokmo ya ckgu..!!! :D

nasrullah Says :
June 19, 2009 at 7:10 PM

kalu cikgu baca komen kat bawah ni, kami (princess) nak mintak maaf byk2 kat cikgu kalau cikgu terasa dengan kami. lagi satu, cikgu ni open minded btoi, sbb tu kami suka kat cikgu....

~se7en hea7en~ Says :
June 26, 2009 at 10:18 AM

apa 2 peh......tapi btul.......ckgu mmg baik...

maahadianz Says :
June 26, 2009 at 6:14 PM

slm...ish2...sungguh aku x sangka..
sungguh x berdisiplin bebudak pu3 nohhh!!!!
ada ke patut amik gambar dlm kelas waktu sekolah pulak tu...
haiii....x pasal2 korang ada amik gambar bebudak putera skali paa???
ish bahaya la klu cam2...
klu betul la korang buat kerja cam2,bertaubatlah!!!!(klu sapa makan cili ,dia rasa pedas)

~se7en hea7en~ Says :
June 26, 2009 at 9:20 PM

masalahnya yg ni makan cili rsa manis cam na nak rsa pedas.......tapi brani ambil gmbr curi2 ya.len kali ajak all bebdk biruni ambil gmbr dgn pose msing2...baru style lo.. stuju x cdgan aq...stuju antar ya(sementara peti cadangan dibuka) kalo tak tyah antar la buat malu je......

sc4ab Says :
June 27, 2009 at 12:02 AM

stuju!!!
tp peti cdgn bkak lg ka??
la..
bknnya wt slh pun..
xtrasa pun...
mmg rsa manis pun..bkn pedas..

sc4ab Says :
June 27, 2009 at 8:39 AM

hooo...xku sangka...mkn cili rasa manis...cili import ka?? :p

~se7en hea7en~ Says :
June 27, 2009 at 5:36 PM

ni cili aq dan buat satu perubahan........hbt x aq.......x sbnrnya nie sume idea ckg akmal putri...ta p aq pelik.....aq x rsa aq kta ang trasa.bila ye....

Post a Comment