MICHEAL JACKSON aka MIKHAIL..al-fatihah

Author: sc4ab // Category:

al-fatihah..
wat raja pop terkenal dunia..
micheal jakson atau nma islam dia, mikhail~
walaupn aku xminat kt dia sgt...
tpi aku bersyukur sbb dia meninggal dlm Islam...
dan akan dikebumi kan secara Islam(tpi xelok dilewat2kan)
tpi apa2 pon,
kita doa kan arwah mikhail spaya dicucuri rahmat
dan...
diampunkan dosa2 dia...
kita doa kat dia sbg saudara seislam ngn kita...
tuntasnya,
MATI NI AKAN DATANG BILA2 MASA JA...
xlewat sesaat xawal sesaat..
so,kita sama2lah brmuhasabah diri masing2...

6 Responses to "MICHEAL JACKSON aka MIKHAIL..al-fatihah"

maahadianz Says :
July 4, 2009 at 7:31 AM

amin...
alhamdulillah,klu betoi apa yg aku dgr dia islam...
cuba bayangkan berapa ratus juta peminat dia kat seluruh dunia...maybe ada yg beragama islam & non-muslim...
so,indirectly,bila depa tau artis depa islam,mesti ada persoalan dlm benak depa...
'ish,pasaipa michael masuk islam haah??? apa bestnya islam nie?? klu camtu aku nak kaji rr pasai islam nie'.....
>word 'AKU NAK KAJI PASAI ISLAM' nie la yg insyaallah klu diberi hidayah oleh allah selepas berusaha mencari jalanNYa yg benar,akan daptnya nikmat islam tu sniri dgn bergelarnya seorang muslim & muslimah<<<

so,sama2 la kita berdoa agar ramai manusia dikurniakn hidayah daripada allah...

>>wallahualam<<

izmu bisyar Says :
July 4, 2009 at 8:21 AM

semoga saudara2ku di palestin tabah dan cekal memerangi musuh allah, mempertahankan islam, mengejar syahid, mengejar syurga yang padanya beroleh salam dari tuhan yang maha pemurah lagi maha mengasihani.

~se7en hea7en~ Says :
July 4, 2009 at 9:59 AM

amin amin amin....
insyaALLAH mrek akan dikurniakan hidayah olh ALLAH...

sc4ab Says :
July 4, 2009 at 9:59 PM

Subhanallah..
daripada kafir...kufur ilallah..
Allahyarham Mikhail...dbrikn hidayah..
oleh-Nya..
Allahyarham...tetap brpegang..
brpegang tguh dgn Islam..
wlupun..mndpt tomahan..fitnah..celaan..
drpda plbgai phak..tpi!
Allahyarham...msih tetap bpegang dgn..
LAILAHAILLAH...MUHAMMADURRASULULLAH
kerana apa?
kerana Allahyarham trlalu ykin..
dgn brbkalkn ilmu yg skit tntg ISLAM..
Allahyarham mmpu brimankn dgn stu iman...
yg mantap...tdak goyah...sdikit pn..
apa kita mampu!!!??
berapa lama kita briman dgn iman Islam...?
berapa lama..?

sc4ab Says :
July 5, 2009 at 9:55 PM

alang2 nak pay tribute 2...buh la lg dia bg org tau ckit mcmna....

Post a Comment