-IKHTILAT-

Author: sc4ab // Category:

Bismillah...Arrahmaan....Arrahiim
Daripada pemerhatian yg dibuat, ada antara kita ni bersembang muslimin muslimat tanpa...maslahat yg penting, sekadar berbual kosong
jadi, post ini diadakan untuk...nahnu yang ingin memberi komen dan sebagainya berta'aruf
makna kata, hanya sekadar memberitahu jantinanya sahaja
kerana apa??
jangan kita jadi hipokrit, sekadar berbi'ah solehah di kelas
ber'ikhtilat' di kelas sahaja
tapi dalam blog, tinggal habis
harap antum faham
sebagai memelihara blog ini
terciptanya blog ini untuk apa??
....Mardhotillah......

18 Responses to "-IKHTILAT-"

sc4ab Says :
July 19, 2009 at 7:41 AM

101% agree. sebabnya, kalau dibaca semua komen2 yang diberi, kbanyakannya skadar perbualan kosong dan agak merapu mcm tak percaya saja bila kita pikirkan semula org yg senyap saja dlm klas bleh tulis komen...lg satu klu kita tgok komen tak bkaitan langsung dgn tajuk....

nf_diana Says :
July 19, 2009 at 11:52 AM

erm..ada benarnya jugak post di atas..
pepun sama2 kita berganding bahu utk terus memartabatkan maahd..dan terus `menjaga` maahad yg tercinta ni..wallahu`alam..

sc4ab Says :
July 19, 2009 at 3:21 PM

huahahahahahaha~

sc4ab Says :
July 19, 2009 at 4:02 PM

syeikh..knpa enta gelak ya??
boleh tahu??
lucu ka?

aina Mardhotillah?? Says :
July 19, 2009 at 4:09 PM

Bismillah
Assalamualaikum Warahmatullah
Salam Ukhuwwah
ana muslimin
AIWAHH!!
sama2 kita jaga maahad
InsyaAllah
Wallahu A'lam

ary2408 Says :
July 19, 2009 at 6:19 PM

ya la 2..
sma2 kta jga maahad...
tp mmg btul pun tu..

sc4ab Says :
July 20, 2009 at 8:38 AM

tak lucu...
cuma nak tergelak sbb apa yg enta tulis tu semua btul2 blaka..

kiminohana Says :
July 20, 2009 at 9:12 AM

ada ketikanya kita lupa akan sesuatu..
itulah gunanya kawan yang sentiasa memperingati kita..
alhamdulillah.. akhirnya kutemukan jua orang yang memberi peringatan itu..
to the light..

sc4ab Says :
July 20, 2009 at 3:48 PM

mnta setiap drpd antum brta'aruf
skdar brtahu jntina shja..
ana dh pn ta'aruf

SCARLET CARSON Says :
July 20, 2009 at 4:23 PM

ad usrah klas ke?
sapa naqib?

sc4ab Says :
July 21, 2009 at 5:13 PM

xtaaruf pun..
xknai pun..
spa ni???

sc4ab Says :
July 21, 2009 at 6:15 PM

sstengah drpd antum msih xfham
brtaaruf..skdar jntina...dapat??
dn klu nk taaruf tu,gna ID sndri..
jgn gna sc4ab..mafhum??

sc4ab Says :
July 22, 2009 at 7:05 PM

T_T ana xda ID sendiri...maaf..

sc4ab Says :
July 25, 2009 at 8:47 PM

krna ap prlu taaruf??
krn..klu kta dh knal spa putra...spa putri..
kn mudh..
msalan klu ad yg dok smbang ksong..yg kta dh pn knal yg ni putra yg ni putri...
mudah untuk kta...CEGAH...btol??
hrap mklum..

sc4ab Says :
July 27, 2009 at 6:01 PM

xyh taaruf pun xpa..
xkn xbley knai kot mna putra..
mna putri...
tgk pic @ nma pun dh bley cam...

NiGhT StAlKeR Says :
July 29, 2009 at 9:37 PM

.....................................................................................

~se7en_hea7en~ Says :
August 4, 2009 at 8:59 PM

skrng ni...
tarak apa2 rahsia dah...
enta sume dah tau ana spa kan...
jadi....
xyah taaruf dah...

Post a Comment