ManDoM giLEr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Author: sc4ab // Category:

Ni aq nak bukak 1 isu ni........
pa pendapat korang pasai act. koko kat sklh kite??????

pendapat aq..act. koko x brp jln sngt la.....

So.........apa komen???sila2 jgn malu2..

7 Responses to "ManDoM giLEr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11"

sc4ab Says :
July 17, 2009 at 7:02 PM

xbes lgsung la....
xmnarik..
mmg mandom..

~se7en_hea7en~ Says :
July 17, 2009 at 8:55 PM

haha...
aq dlm proses nak wat wesite utk
WE ALLZ.....
nanti siap hrp2 korang buleh msk join...
ni siap leh wat blog,group n forum lagi
dlm 2....

hanaku Says :
July 17, 2009 at 11:53 PM

oh! we'll sure appreciate that 7..

ehem.. well.. tntg akt. koku tmpoh hr 2, mmg mmalukn n trburuk, trgelap dlm sjrh maahad sndiri..

huhu.. just relaks..
amacam kita bt revolusi nk x??
let's go revolution on maahad!!

sc4ab Says :
July 18, 2009 at 11:48 AM

haha..
k la 7...

sc4ab Says :
July 18, 2009 at 4:55 PM

shi shi shi~
mmg xbest~

sc4ab Says :
July 19, 2009 at 9:24 PM

ala....ari rabu ni kan ada mesyuarat bsdm, complain la. lg satu, sbnrnya bukan pelaksana yg salah masa minggu koko ari tu. tp cikgu yg tak benarkan guna makmal dan peralatan dlm makmal. lg satu ingat tak ari khamis ari tu, spatutnya kita masuk makmal tp cikgu kata pmbntu makmal mogok tak bleh la kita guna. klau dpikirkan semula tak patut btul depa buat mcm tu kan???disebabkan depa kita tak bleh buat eksperimen....

AgoN Says :
July 20, 2009 at 2:58 PM

sbnrnya.....slah org yg suruh wa ari 2 la.....
yg dok kalut sngt pasai pa.........
bg la time utk org prepare aktiviti2 ari 2....
ni dak.....igt kita apa??!!!

Post a Comment