ISH!!!!!!!ap3 sUM3 ni!!!!!!!!!!!!!!

Author: sc4ab // Category:

sampah saja(kesian sapa dok dalam gmbr 2)

APA SUME( slps wak2 HArI KOkO) !!! SAMPAH SERSELERAK!!!!
INGATLAH SESUNGGUHNYA KEBERSIHAN ITU SEPARUH DARIPADA IMAN
>>>>>>>>
b3r!KAN koMEn kORaNG TnTnG Sum3 nI...... adakah plajar2 maahad 2 x retI jaGa keBersiHAn????????

19 Responses to "ISH!!!!!!!ap3 sUM3 ni!!!!!!!!!!!!!!"

sc4ab Says :
June 27, 2009 at 9:19 PM

besa la tu...
bdk maahad mmg cam2..
huhu..

~se7en hea7en~ Says :
June 27, 2009 at 9:31 PM

bab smpah ni, kalo ckp dari sblm masihi hingga
kiamat pun x habis.....
tapi tak leh besa...
jatuh nama maahad...
peka skit...
(wlaupun aq sndri pun x jga kebersihan sngt)

sc4ab Says :
June 28, 2009 at 4:48 PM

nk wt cena,slagi ada owg yg x phm bhsa melayu,slagi tu menda ni akan jadi...

~se7en hea7en~ Says :
June 28, 2009 at 5:58 PM

hahaha........kesian btul

maahadianz Says :
June 29, 2009 at 8:08 PM

slm....besa la tu...kira ok gak la tu,x la byk sgt sampah!!!!
bkn apa,kita kena pikiaq positif...
maybe x dak tong sampah!!!
maybe org yg buang sampah tu ada kecemasan,so dia x dan nak pikiaq apa2,so dia 'terbuang' la sampah....
maybe hobi diorang!!!
nie nak tanya,sapa yg amik gambar nie????
putra ker putri..
tlong jawab....
klu x jawab karang,hmmmm tak tak tau la....

sc4ab Says :
June 30, 2009 at 6:02 PM

awt plak tnya cam2???
of course la putra..
pu3 xkn amik gmbaq cam2 la...

~se7en hea7en~ Says :
June 30, 2009 at 9:30 PM

mmng btul para princess ni cume ambil gmbr
kenkwn merka ja...(mentang2 sume cantik)
hat boys ni mmng suka ambik gmbr plek2
dulu kwn aq die ambik gmbr kasut..
bukn satu ta p berpuluh...
giler ke pe...

sc4ab Says :
July 1, 2009 at 6:09 PM

mmg gila pun...
tau xpa..
km bknnya ska amik gmbq plek2 cam2..

maahadianz Says :
July 1, 2009 at 7:24 PM

slm...amboooooooiiiiittttttttttt....
klu da hnak kata tu...
memang pedas!!!!
tu la hampa,asyik dok belajar jer dalam kelas...
sampai seni2 pown x tau...
semua nie org panggil seni tau dak???
klu jual 'foto2 pelik' yg korang kata tu,ish tak tau nak habaq,jadi billionaire rasanyer kitorang....
satu lagi,smartnya bro taufiq kita!!!

~se7en hea7en~ Says :
July 1, 2009 at 9:03 PM

seni ingt cam seni pa
monalisa yg dilukis picasso(sbnrnya da vinci)
2 baru seni...
skrng ni bukan pngil seni..
orng la nie gila2 skit..
suka plek2..
bila plek orng tngok..
pham..
aq to sbb aq bljaq seni(wlpun skit2)
tapi ikuit korang la nak kta 2 seni ka dak...

ary24434 Says :
July 1, 2009 at 10:29 PM

ya ka??
xnmpk seni pun..

HiRUm@ Says :
July 2, 2009 at 2:12 PM

kahkahkah...........sbnrnye x kira sapa yg ambik gmbr ni, kite ptt ambik pgjran drpdnye jgn salahkan org yg abk gmbr ni ttp p mrh org yg dok bg malu sklh pasai benda2 ni.spttnye depa kenalah civic minded tong sampah ada merata ari 2 awat depa x buang dlm 2!!!!!!!!1

~se7en hea7en~ Says :
July 2, 2009 at 5:15 PM

btul 2...
insaf aq....ish
auf wiedersehen n au revior

sc4ab Says :
July 3, 2009 at 11:51 AM

auf wiedersehen n au revior???maksud pa tu??bhs german daerah mn tu??

maahadianz Says :
July 3, 2009 at 3:42 PM

slm...maksud dia,
'aku menyesal dan janji x buat lg sebab akulah yg amik gambar tu'
hahahaha..........

~se7en hea7en~ Says :
July 3, 2009 at 4:13 PM

oh...mana ko to 2 german....
mmng pun...maksud die slamat tinggal...
au revior dlm french....mksd slmat tinggal gak...
ta p aq x ambik pun gmbr 2...
jgn tuduh sembronono...NO

ary24434 Says :
July 5, 2009 at 6:14 PM

huhu..
spa yg amik gmbr ni??

sc4ab Says :
July 10, 2009 at 5:40 PM

krusi2 tu pun smph jgk ka?
depa pun tkt kt smpah 2...

~se7en hea7en~ Says :
July 16, 2009 at 6:23 PM

ko tngk 'depa'(krusi) sume berkumpul...
sbb tak mau dekat ngan smpah...
alergi.....

Post a Comment